Direktlänk till inlägg 16 mars 2011

HABIB

Av Maria Ruuska - 16 mars 2011 09:56

boken om Habib


habib är en kille som har fyllt 11 år men han ska fylla 12 år ,

habib är kär i en som heter  paris.

 vi har läst boken meningen med livet

och håller på med boken

friheten minus fyra. han har en lillasyster som heter lysia,

 han har en pappa mamma och en bror som heter

 tony.

 han skriver dagbok,

 hans fröken heter maja och är snäll i blan och i bland inte.

han har kommpisar som är snälla en av domhar en

pappa

som jobar i en godis affär så dom får ta hur myket dom vill, den andra kommpisen har en pappa som jobar i en pitsabutikoch

dom får gratis pitsa när dom vill, och en kommpis har

 en bror som jobar på mcdonals så dom får gratis där med.

dom bökerna var bra

hej då

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Ruuska - 23 februari 2011 11:22

hej i torsdagsså sov jag över hos min faster  det var kul,  dan efterså åkte vi till stan och shoppa,  jag fick ett par höga skor en tröja och jins ett grafitti naglak ett smyke formad som ett hjärta!!!!     hej då ...

Av Maria Ruuska - 23 februari 2011 10:54

hej det börja att man spyr vatten på morgonen, jag kommer till baka till skolan på fredag.man mår illa hella tiden man bara sitter och kollar på tv och sitter vid datan. föra vekan då det var lov så började jag lovet med å ha lös det var ju kul!!!...

Av Maria Ruuska - 21 januari 2011 13:03

hej   mina läsare   på rasterna brukar jag köra snöbolskrig men nu går det nog inte men på sommaren brukar jag hoppa hopprep och gunga åka linbana  byga koja   hej då ...

Av Maria Ruuska - 8 oktober 2010 12:28

     hej!!   Vi har tittat på en film som hette corpse bride och den var jätte bra och kul.  den handlade om en kille som hette victor och han skulle gifta sig med viktoria men han var för narvös så han moste träna på att gifta sig och seda...

Av Maria Ruuska - 4 oktober 2010 09:31

   V.39   MåNDAG? vi hade skoljogg jag kom femte tjej och jag var första tjej i början men sedan fick jag ont i smalbenen. TISDAG? Då hade vi musik och vi sjöng brev från kolonien och den var ganska bra, och vi hade friidrott och det v...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards