Direktlänk till inlägg 13 mars 2010

Lördag, gästskrivare: Storasyster Sofia

Av Maria Ruuska - 13 mars 2010 11:12

Hejsan hejsan!

Idag ska vi alla åka till Zoo affären på Bäckebol, dit ska vi för att handla lite smaksiga saker till Stampe och sen för att Zeke har blivigt sjuk och där finns det medicin som ska göra honom bättre igen. Vi ska även kolla p en akvariegroda som jag ska köpa i födelsedagspresent till min kompis Malin.

 

Idag har jag också tagit ut Marias flätor så henens hår är alldeles lockigt. Så tjusigt så!

 

Solen skiner och himlen är helt underbart blå, i solen utanför fönstret visar termometern på 14,5 plusgrader. Snön liger visserligen kvar på marken men den smälter sakta bort och snart kommer de soppa gatorna och man kan snart åka inlines på gatorna och rita en hage och hoppa hopprep igen. Våren kommer snart att ta oss med stormsteg och vi kommer snart se krokusarna sticka upp sina små huvuden ur den härliga mjuka jorden.   

 
 
Ingen bild

Tobias

14 mars 2010 10:54

hej på dig maria och alla andra gästskrivare! Skall bli ku och följa dig på bloggen!

 
Ingen bild

Maria

7 april 2010 20:43

Hej vad gör du? Tackar man tackar.Med vänliga hälsningar MMAARRIIAA RRUUUUSSKKAAA

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Ruuska - 16 mars 2011 09:56

boken om Habib   habib är en kille som har fyllt 11 år men han ska fylla 12 år , habib är kär i en som heter  paris.  vi har läst boken meningen med livet och håller på med boken friheten minus fyra. han har en lillasyster som heter lysia...

Av Maria Ruuska - 23 februari 2011 11:22

hej i torsdagsså sov jag över hos min faster  det var kul,  dan efterså åkte vi till stan och shoppa,  jag fick ett par höga skor en tröja och jins ett grafitti naglak ett smyke formad som ett hjärta!!!!     hej då ...

Av Maria Ruuska - 23 februari 2011 10:54

hej det börja att man spyr vatten på morgonen, jag kommer till baka till skolan på fredag.man mår illa hella tiden man bara sitter och kollar på tv och sitter vid datan. föra vekan då det var lov så började jag lovet med å ha lös det var ju kul!!!...

Av Maria Ruuska - 21 januari 2011 13:03

hej   mina läsare   på rasterna brukar jag köra snöbolskrig men nu går det nog inte men på sommaren brukar jag hoppa hopprep och gunga åka linbana  byga koja   hej då ...

Av Maria Ruuska - 8 oktober 2010 12:28

     hej!!   Vi har tittat på en film som hette corpse bride och den var jätte bra och kul.  den handlade om en kille som hette victor och han skulle gifta sig med viktoria men han var för narvös så han moste träna på att gifta sig och seda...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards